reklama

Naše deti, teda Vaše nie sú zlé

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nepoznajú príbeh o Červenej čiapočke, keď na to v škole príde. A čo vy, viete kto je Lightning Mcqueen? Vraj toľko nečítajú, nerozumejú textu, chcú upírov a vôbec nie klasiku. Čo je klasika, to čo ste čítali vy, alebo Vaši rodičia, ha? Stokerová Drakula, alebo Frankenstein sú tiež bubáci, len z iných čias. Boj dobra zo zlom pokračuje aj dnes. Pomoc nakoniec vyhráva nad aroganciou a posmechom, transformeri sú dobrí aj zlí, chrániaci ľudí, aj bojujúci proti ním.

Spýtajte sa Sama, kým je, keď frčí na bicykli ozlomkrky, čo sa dá (na zabitie). On je len iným jazdcom ako som bol ja, či vy, no pedáluje rovnako, hmmm, alebo ľahšie, pretože tie dnešné bicykle sú lepšie sprevodované. Neviem, a čo potom prekonaná vzdialenosť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chápem, nechcete, aby vedeli počítač ovládať lepšie ako vy, pretože potom nevedia korigovanými pohybmi pospájať C-éčka. Teda oni ani nevedia, čo tie C-éčka sú. Do kelu ani Pogy, ktoré som hrával ja nepoznajú, ani hokejové kartičky nemajú po šuplíkoch...ako potom chcú prežiť v tomto svete?

Och, strašne nevychovaní sú, nepozdravia sa, lietajú s kamošmi po vonku a nosia poznámky zo školy- to sa mne, resp. Vám nikdy nestalo. Moja maminka vraví, že oni boli iní ako sme my, aj babka mi pri obede povedala, že ona bola iná ako moja matka... a čo to znamená? Babka chodila do školy pešo, moja mama autobusom a ja niekedy idem autom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zlomiť palicu!

Jakub Varíni

Jakub Varíni

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

konzervatívny romantik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu