reklama

Nepochopiteľné výkriky

Myslím, že nie je potrebné uspávanie o rozoberaní toho, či sú otázky v súlade s Ústavou SR, či je jedna protiústavná, či vyhlásiť, či nevyhlásiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ak je niečo podstatné, tak kult smrti, ktorý sa nám tu šíri. Je síce pravda, že na svete populácia neustále narastá, no tá Slovač akosi vymiera. Bez nej to všetko pôjde dole z kopca. Za to nám môžu všetci tí LGBT. Och, prosím nebuďte smiešni, „slušní“ ľudia. Množstvo mladých v súčasnosti nemá deti. Nie preto, že všetci patria do horeuvedenej skupiny, ale z iných dôvodov.

Na pochopenie si predstavme hypotetickú situáciu. Vysvetlím ju na sebe, pričom sa budem snažiť poukázať na logickú paralelu, z nej vyplývajúcu pre ostatných. Ja, heterosexuál, sa z čista- jasna ocitnem v čase, kedy mi bude umožnené vziať si muža, spávať s ním, kúpiť si s ním byt, vychovávať spoločne deti, lízovať auto a všetko ostatné. Spravím to? No nie! Viete, mne sa páčia ženy a môžete mi lúsknutím prsta vyčariť takúto možnosť, nerozhodnem sa ju využiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to pochopiteľné?

Opäť raz v našej krajine chce niekto niekoho utláčať, alebo ľudovejšie - zabudol vôl, že teľaťom bol. Aj keby vstúpili do platnosti všetky obmedzenia spojené s LGBT, zmazanie kapitoly v Stratégií podpory a ochrany ľudských práv v SR, tak sa tým nikomu nepomôže, naopak úzkej skupine sa výrazne uškodí.

Búril by som sa, keby mi niekto chcel nalinajkovať koho mám milovať, s kým mám žiť svoj život...

Jakub Varíni

Jakub Varíni

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

konzervatívny romantik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu